WYCIECZKA W BESKID ŚLĄSKI

Rankiem 18 czerwca zamiast w ławkach szkolnych zasiedliśmy (uczniowie klas   piątych oraz część uczniów z klas szóstych i czwartej) w autokarze i wyruszyliśmy     na wycieczkę. Pierwszym celem była Zagroda Żubrów w Pszczynie, w której obserwowaliśmy te największe w Polsce, pełne majestatu zwierzęta w czasie     karmienia. W zagrodzie można też zobaczyć inne zwierzęta, wśród nich muflony, sarenki i piękne pawie. W muzeum przyrodniczym z kolei stanęliśmy oko w oko z wieloma zwierzętami, które na żywo trudno spotkać.                                              Następnym etapem podróży była Bielsko-Biała gdzie wagonikami gondolowymi wjechaliśmy na Szyndzielnię. U szczytu znajduje się duże schronisko turystyczne, w którym odpoczęliśmy i zjedliśmy „małe co nieco” . Pełni sił ruszyliśmy na wędrówkę po ścieżkach Parku Krajobrazowego Beskidu Śląkiego poprzez Błatnią do Brennej. Trudy siedmiogodzinnej wędrówki wynagradzały malownicze widoki i osładzały dojrzewajace właśnie jagody. Zmęczeni, ale pełni  wrażeń wróciliśmy wieczorem do Pilchowic.      Opiekunami wycieczki byli nauczyciele: Izabela Antończyk, Aleksandra Owczarek, Aleksander Bartlik i Agata Zielonka.                                                                                                                                                               FOTORELACJA