Wycieczka dwudniowa klas 5 do Krakowa i Bochni

Zapraszamy do relacji z wycieczki klas piątych do Krakowa i Bochni.

Wycieczkę zaczęliśmy od warsztatów w Muzeum Obwarzanka
w Krakowie. Poznaliśmy wszystkie tajemnice najsmaczniejszego symbolu Krakowa oraz poznaliśmy unikatowy proces jego produkcji. Po zakończeniu pokazu każdy wyszedł z głową pełną wiedzy , trzymając w ręku własnoręcznie wykonanego obwarzanka. Następnie z przewodnikiem, zakładając audio guidy odbyliśmy spacer po Krakowie. Odwiedziliśmy Rynek , przeszliśmy Drogą Królewską na Wawel i zeszliśmy do Smoczej Jamy. Po Smoczej Jamie wybraliśmy się na godzinny rejs statkiem po Wiśle. Zrelaksowani i pełni pozytywnej energii przyjechaliśmy na miejsce noclegowe, gdzie zjedliśmy obiadokolację, pyszne lody i uczciliśmy urodziny kolegi (pyszny duży tort !). Po obiadokolacji poszliśmy wyszaleć się na podwórku i w godzinach wieczornych miło spędziliśmy czas przy grilu z kiełbaskami. Następnego dnia po pysznym śniadaniu wybraliśmy się do Kopalni Bochni. Tam oprócz zwiedzania graliśmy w piłkę na boisku oraz zjedliśmy obiad. Po zwiedzeniu kopalni udaliśmy się na Rynek w Krakowie, gdzie zwiedziliśmy interaktywne muzeum w podziemiach Krakowskiego Rynku. W późnych godzinach wieczornych pełni wrażeń wróciliśmy do domu